De Blauwe Pas - "Die wil je hebben..!"

Bij Paviljoen Blauw draait alles om sportiviteit, gezelligheid én samen genieten. Speciaal voor onze leden en bezoekers hebben we de horecapas. Met deze pas wordt bestellen en afrekenen nog makkelijker – én ondersteun je direct de club.

Wat is de horecapas?

De horecapas is jouw persoonlijke betaalpas voor de horeca van Paviljoen Blauw bij SV Kampong. Met een saldo op je pas reken je eenvoudig af aan de bar. Geen gedoe met pinnen of contant geld, gewoon snel en gemakkelijk.

Waarom de horecapas gebruiken?
  • Gemak: altijd een snelle en soepele betaling.

  • Voordeel: regelmatig leuke acties en extra’s speciaal voor pashouders.

  • Ondersteuning van de club: met iedere betaling draag je direct bij aan de clubkas van SV Kampong.

  • Gezamenlijk gebruik: ideaal voor teams en gezinnen – zet er een saldo op en iedereen kan ervan genieten.

Hoe werkt het?
  1. Haal je horecapas bij de bar van Paviljoen Blauw.

  2. Zet er eenvoudig saldo op via de kassa of door de pas online te registreren en op te waarderen.

  3. Reken voortaan af met één tik – snel en handig.

➡️ Vraag vandaag nog je blauwe horecapas aan bij de bar van Paviljoen Blauw en geniet direct van het gemak!

SV Kampong | Paviljoen Blauw-horecapas

De Blauwe betaalpas heeft prettige voordelen: je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind) en je kunt gemakkelijk zonder pincode betalen.


Je kunt de Blauwe betaalpas gebruiken door deze op te laden. Het opladen van de blauwe pas kan aan de bar (minimaal € 5,-) of nog eenvoudiger; online via de mobiele KNIP app of
www.mijnkniponline.nl

Veelgestelde vragen over de Blauwe betaalpas

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen rondom de blauwe betaalpas.

1. Hoe werkt betalen met de Blauwe betaalpas?
De Blauwe betaalpas is een praktisch betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke pas kun je bij Paviljoen Blauw aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.
Bij een betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen leg je de Blauwe pas op de kaartlezer van de kassa, dat is alles. 

Zakelijke pas/facturen ontvangen? Meld je dan even bij Maikel of Quin. 

2. Welke kosten zijn verbonden aan de Blauwe betaalpas?
De Blauwe betaalpas wordt per persoon/team eenmalig gratis verstrekt. Ben je de pas kwijt of wil je een 2e pas? De kosten hiervoor zijn € 5,00 per pas.
Het opladen en het gebruik van de Blauwe betaalpas is helemaal gratis.

3. Hoe activeer ik mijn Blauwe pas?

Na ontvangst van je pas noteer je eerst je pasnummer en CVC code (voorkant / achterkant), deze zijn belangrijk in geval van kwijtraken.
Ga naar: https://www.mijnkniponline.nl/scripts/registration.aspx en registreer jouw Blauwe pas.
Registreer je emailadres (dit wordt ook je login), je ontvangt vervolgens een email met de activatielink(check eventueel de spambox).
Registreer de kaart (kaartnummer, CVC code) en vervolgens vul je alle contactgegevens in. Dit is belangrijk in het geval als je de kaart verliest.
Na succesvol registreren kan je ook de app downloaden op je telefoon zodat je altijd ziet wat je saldo is en wat je verbruikt hebt.
Laadt direct jouw pas online op of aan de bar bij SV Kampong

4. Hoe kan ik saldo laden op mijn Betaalpas?
Aan de bar bij Paviljoen Blauw of online via: www.kniponline.nl

5. Kan ik met mijn Blauwe pas ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je Blauwe pas kan alleen bij Paviljoen Blauw worden afgerekend.

6. Kan saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Nee , dit is niet mogelijk.

7. Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo getoond op het klantendisplay.
Je kunt het barpersoneel ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas door de kassalezer te halen. Het saldo wordt dan getoond.
Ook kan je de qr-code op de pas scannen met een smartphone.
Een andere mogelijkheid is in te loggen op
https://mijnkniponline.nl . Hier kun je je saldo en gebruikte consumpties inzien en gegevens wijzigen.

Voor eventuele vragen kan je de website raadplegen: https://mijnkniponline.nl/scripts/user/faq.aspx

8. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op 
https://mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

9. Ik heb geen e-mail met wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?
Check je spam / junk emailfolder, of probeer opnieuw te activeren.

10. Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je Blauwe pas zo snel mogelijk. Na inloggen kan je onder de menuoptie ‘Passen’ inzoomen op je pasnummer, en kun je de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van de pas.

Een vervangende pas kun je aanschaffen bij de bar. Je betaalt € 5,00 en krijgt dan direct een nieuwe pas. Vervolgens kun je het tegoed van je oude pas laten overzetten naar je nieuwe pas. Neem hiervoor contact op met Quin.

11. Wat moet ik doen indien mijn Blauwe pas niet werkt?
Laat het weten via Quin.

12. Hoe kom ik aan zo’n mooie Blauwe pas?
Deze kun je ophalen aan de bar. De eerste pas is gratis. Kosten voor een extra of vervangende pas bedragen € 5,00.

13. Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Blauwe pas aanvragen?
Ja dat kan. Losse passen zijn aan de bar verkrijgbaar voor bijvoorbeeld ouders die een pas voor de kinderen wensen of zelfs als cadeaukaart.
De Betaalpas kan online opgewaardeerd worden. Wij adviseren je de pas ook te registreren, want mocht je je pasje kwijt raken, dan kun je de pas blokkeren door in te loggen op:
https://mijnkniponline.nl

14. Hoe zit het met de Blauwe pas voor minderjarige leden?
Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de Betaalpas voor hun kind te voeren.
Hiermee kun je opwaarderen en inzien wat is geconsumeerd met de pas.

De mogelijkheden:

  • Online opwaarderen van de betaalpas;


15. Bestaat een Blauwe pas voor teams?

Ja. Per team kan een kaart worden opgehaald aan de bar.
Wij adviseren je de pas ook te registreren, want mocht je de Blauwe pas kwijt raken, dan kun je de pas online blokkeren.